Skaičių magija. Lavinamasis stalo žaidimas
STAL014
Žaidimas
Atsiėmimas DPD paštomate Kaina 2,90€ (išskyrus A1, A2 plakatai, netelpa)
Užsisakius daugiau nei už 44 €, pristatysime nemokamai.
Prekes išsiųsime Jums apmokėjus per 2–3 darbo dienas
Žaidimas skirtas 1–4 klasių mokinių skaičiavimo įgūdžiams lavinti. Jį sudaro 6 loštukai ir 3 žaidimo lentos. Jos yra trijų sudėtingumo lygių: I lygis – sudėties ir atimties veiksmai iki 100, II lygis – sudėties ir atimties veiksmai peržengus 100, III lygis – sudėties ir atimties veiksmai iki 1000. Žaisti gali 6 mokiniai, t. y. po 2 su viena lenta. Kiekvienoje lentoje yra po 32 skirtingus veiksmus. Vienam žaidėjui tenka išspręsti po 16 skirtingų veiksmų. Juos išsprendę atsakymus ir surinktus taškus rašo ant lentos nuvalomu rašikliu (flomasteriu). Baigus žaidimą, lenta nuvaloma drėgna kempinėle. Žaisdami vaikai lavins skaičiavimo įgūdžius, taip pat lavės jų mąstymas, dėmesys ir pastabumas. Žaidimą galima naudoti kaip papildomą mokymo priemonę. Kaip žaisti? Su viena žaidimo lenta žaidžia 2 vaikai. Pirmiausia jie pasirenka norimo sudėtingumo lygio žaidimo lentą. Savo loštukus pastato ant langelio „Startas“. Pagal susitarimą pirmasis žaidėjas pasirenka ir išsprendžia norimą veiksmą. Jo atsakymą nuvalomu rašikliu (flomasteriu) užrašo ant žaidimo lentos. Tada suranda laukelį su veiksmo atsakymu ir eidamas visada tik pagal laikrodžio rodyklę ant jo pastato savo loštuką. Jeigu praeina kampą, gauna vieną tašką. Jį nuvalomu rašikliu (flomasteriu) užrašo taškų lentelėje. Žaidėjas surenka tiek taškų, kiek kampų praeina, todėl stengiasi pasirinkti tokį veiksmą, kurio atsakymą pasiektų praeidamas daugiau kampų. Jeigu kampo nepraeina, tai taškų negauna. Toliau žaidžia kitas žaidėjas. Antrą kartą rinktis to paties veiksmo negalima. Vaikai žaidžia tol, kol atlieka visus lentoje surašytus veiksmus. Baigus žaisti, kiekvienas žaidėjas suskaičiuoja savo taškus ir juos užrašo taškų lentelėje. Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai taškų. Smagaus žaidimo!
Jums taip pat gali patikti