search

Marketingo karai

4,09 €
Su PVM

978-9955-551-75-5

Al Ries, Jack Trout

Kiekis

 

Atsiėmimas DPD paštomate Kaina 2,90€ (išskyrus A1, A2 plakatai, netelpa)

 

Užsisakius daugiau nei už 44 €, pristatysime nemokamai.

 

Prekes išsiųsime Jums apmokėjus per 2–3 darbo dienas

Knyga „Marketingo karai“ pirmą kartą buvo išleista tamsiosios konkurencijos laikais. Tada, prieš dešimtmetį, termino „pasaulinė ekonomika“ dar nebuvo. Technologijų gausa, šiandien jau įprasta ir savaime suprantama, buvo tik vizija. Pasaulinė prekyba apsiribojo tarptautinėmis kompanijomis.
Visa tai pasikeitė. Lyginant su šių dienų rinka, mūsų aprašytoji – lyg arbatos vakarėlis. Dabar visame pasaulyje nuolat kyla karų. Visi visur su visais kovoja.
O tai reiškia, kad „Marketingo karų“ principai šiandien svarbūs kaip niekada anksčiau. Kompanijos turi išmokti įveikti konkurentus. Atsilaikyti prieš jų jėgą. Pasinaudoti trūkumais.
Turite suprasti, kad kalbama ne apie tai, ar žūti, ar gyventi už savo kompaniją. Geriau dėl jos tegul žūva kas nors kitas.
Svarbiausia pasirinkti tinkamą strategiją. Nesvarbu, ar vadovaujate didelei, vidutinei ar mažai kompanijai, „Marketingo karai“ padės jums sukurti kompanijos strategijos modelį, leisiantį išsilaikyti XXI amžiuje.
To, kas rašoma šioje knygose, jūsų nemokė verslo studijose.

Charakteristikos

Iliustracijos:
nespalvotos
Puslapių skaičius:
196 psl.
Išleidimo data:
2005-11-12
ISBN:
978-9955-551-75-5
EAN13:
9789955551751
Leidimo nr. :
1
Tema:
Verslo praktika