Kaip juda gyvūnai
STAL029
Eglė Buraitienė, Rasa Černiauskienė
Atsiėmimas DPD paštomate Kaina 2,90€ (išskyrus A1, A2 plakatai, netelpa)
Užsisakius daugiau nei už 44 €, pristatysime nemokamai.
Prekes išsiųsime Jums apmokėjus per 2–3 darbo dienas
Stalo žaidimas skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų neišplėtotai kalbai ir pažintinei kompetencijai ugdyti. Tiks logopedo, specialiojo pedagogo, ikimokyklinio ugdymo pedagogo veiklai paįvairinti. Priemonė padės pedagogams ir tėvams plėtoti vaikų žodyną. Žaisdami jie įtvirtins žinias apie gyvūnus ir jų judėjimo būdus. Žaidimą sudaro 6 didelės lentelės, skirtos vienam gyvūnų judėjimo būdui (EINA, SKRENDA, PLAUKIA, ŠOKINĖJA, ŠLIAUŽIA, ROPOJA), 5 didelės lentelės, skirtos įvairiems gyvūnų judėjimo būdams, ir 30 mažų kortelių. Jį gali žaisti 1–6 vaikai. Tikslas – pagal judėjimo būdą klasifikuoti paveikslėlius su gyvūnais. ŽAIDIMO EIGA I VARIANTAS Žaidėjai pasidalija po vieną ar kelias dideles lenteles. Mažosios kortelės atverstos išdėliojamos ant stalo. Pasiūloma surūšiuoti korteles pagal gyvūnų judėjimo būdą ir užpildyti lenteles. Žaidėjas turi atrinkti tik tuos gyvūnus, kurie tinka jo lentelėje pavaizduotam simboliui (ar keliems). II VARIANTAS Žaidėjai pasidalija po vieną ar kelias dideles lenteles. Mažosios kortelės užverstos išdėliojamos ant stalo. Pirmasis žaidėjas traukia užverstą kortelę, įvardija joje pavaizduotą gyvūną ir nurodo, kaip jis juda. Jei paveikslėlis tinkamas, žaidėjas uždengia langelį savo lentelėje, jei ne – dovanoja draugui, kuriam ta kortelė tinka. Tada užverstą kortelę traukia kitas žaidėjas ir t. t. Laimi visus langelius savo lentelėje (ar keliose) greičiausiai uždengęs žaidėjas. Žaidimas baigiamas, kai visi užpildo savo lenteles. Taisykles galima kūrybiškai keisti, atsižvelgiant į keliamus ugdymo tikslus.